Легендарни дела на “Богот на модната фотографија“ Хорст П. Хорст
Хорст Пол Алберт Борман е роден на 14 август 1906 година во градот Вајсенфелс, Германско Царство.
За време на неговата 60-годишна кариера, Хорст е познат како еден од најистакнатите мајстори на фотографијата.
Тој беше наречен “Бог на модната фотографија“.
Хорст бил пионер во жанрот, сега познат како класична модна фотографија, кој произведува карактеристична и елегантна слика што го прави еден од водечките модни фотографи на средината на 20-ти век.
Студирал на Школата за применета уметност во Хамбург, а потоа заминал за Париз за да студира архитектура под водство на познатиот конструктивист Ле Корбузиер. Оваа обука беше пренесена во неговите фотографии, што резултираше во сесиите на Хорст, кои понекогаш траеја со денови, додека тој ја бараше вистинската комбинација на светлина и сенка.
Во 1930 година, во Франција, Хорст се запознал со фотографот на списанието Вог, баронот Георги Хојнинген-Хјун и наскоро станал негов асистент и модел и во 1931 година снима за француски Вог, а потоа во 1932 година и за британскиот Вог.
Работата на Хорст останува стандард за современите професионалци, неговите портрети на познати личности продолжуваат да служат како златен стандард, фотографиите во гол жанр сеуште се без преседан по својата скулпторска убавина.
Во светот на уметноста, во своите фотографии го вметна влијанието на модернизмот и надреализмот.
Во 1939 година, Хорст го создаде неговото најпознато дело, „Мајнбушер корсет“.
Оваа фотографија, изнемоштен грб на жена во корсет, е репрезентативна за елеганцијата и кревкоста на убавината пред уништувањето.
Неговите модни фотографии се собрани во бројни музеи ширум светот и беа предмет на ретроспектива во музејот Викторија и Алберт во 2014 година.
Од работата на Хорст учеа современиците Ирвинг Пен, Ричард Аведон и Хелмут Њутон.
Првите фотографии на Хорст се појавија во Декември 1931 година во францускиот Вог.
Една година подоцна, се одржа првата изложба на неговите дела.
Работата на фотографот отсекогаш била поврзана со елеганција, префинет вкус и софистициран гламур. Тој често ги испраќал своите модели во Лувр, така што тие биле исполнети со естетиката на грчките скулптури изложени во музејот.
На почетокот на Втората светска војна, Хорст емигрирал во САД и го сменил своето име во Хорст П. Хорст и тој работеше за американскиот Вог до раните 1980-ти.
Наскоро се најде во светот на њујоршките славни личности и, заедно со својата модна работа, се стекна со признанија за неговите портрети на моќните и славните.
И најмногу сакам да фотографирам луѓе, бидејќи најмногу од сè го сакам човештвото“
Неговата кариера како фотограф траеше шеесет години, од 1931 до 1991 година.
Неговата работа останува репер за современите професионалци во фотографијата.
Познат по едногласниот фотографски напис „Хорст“, неговиот експанзивен опус на мода и портретна фотографија беше збир на талент, гламур и имагинација.
Во 30-тите години на минатиот век, низ кариера од 60 години, Хорст совладал ненадминлива техника во правењето на неговите слики.
Неговата работа се смета за револуционерна со употребата на 1-осветлувањето и 2-композицијата кои како два значајни фактори помогнаа да се постигне дефинитивен иконски стил.
Забележан како примарен фотограф за Вог до средината на 30-тите години на минатиот век, во сликите на уметникот учествувале уметнички директори, модни уредници и техничари.
Од 35-те слики избрани од галеријата на Хорст за изложба на Изложбата „Хамилтонс“, сите зрачат со аура на гламур и стил што обезбедува софистицирана и моќна слика.
Преземено од 30-тите и 50-тите години на минатиот век, неговата работа во модата честопати ја има како фокус женската форма која е еротизирана како скулпторско суштество.
Се трансформира „рамната“ слика во нешто што се чини дека се движи со флуидност, но сепак задржува смела статуетска важност.
Пред сè, тоа е сеопфатно чувство за стил што дава таква безвременска привлечност за делото на Хорст препознавајќи ја класичната естетика, тој ги трансформира овие придружни норми со непредвидливи, надреалистички призвуци што придонесуваат за продуцирање на трајно волшебна фотографија.
Сузана Браун рече:
“ Овие елегантни фотографии беа особено инспирирани од мајсторијата на Хорст за осветлување во студиото и љубовта кон надреализмот. Луси и јас бевме импресионирани од тоа колку тимот внимателно ги проучувал фотографиите на изложбата V&A.“

